مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:572014-12-22سياسي

بخشدار دلوار: اشتغال در بخش دلوار پایدار نیست


با وجود ظرفیت ها و قابلیت های بی شماری که در این بخش وجود دارد، اشتغال به صورت فصلی بوده و چندان پایدار نیست.

- " از تنگستان، رسول رستمی در نشست شورای اداری بخش دلوار که با حضور فرماندار تنگستان برگزار شد، به اهمیت و ظرفیت های بخش دلوار اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر سابقه تاریخی و مبارزاتی دلوار، در بعد جغرافیایی نیز وجود 100 کیلومتر مرز آبی از مزیت های کم نظیر این بخش است.

وی ادامه داد: در 1200 کیلومتر مرز آبی شمال خلیج فارس، فقط در بخش دلوار جمعیت انسانی متمرکز سکونت دارند که دلیل دیگری بر اهمیت ژئوپولوتیک این منطقه در داخل و خارج از کشور است.

رستمی اشتغال پایدار را از ضرورت های بخش دلوار ذکر کرد و افزود: با وجود ظرفیت ها و قابلیت های بی شماری که در این بخش وجود دارد، اشتغال به صورت فصلی بوده و چندان پایدار نیست.

وی اضافه کرد: با بهره گیری از ظرفیت های انسانی و تشکیل اتاق فکر از پتانسیل های کم نظیر بخش در حوزه تجارت و دریانوردی، آبزی پروری و نیز توسعه زیرساخت های اقتصادی برای توسعه و آبادانی دلوار استفاده خواهد شد.

بخشدار دلوار و معاون سابق سیاسی و اجتماعی فرمانداری تنگستان همچنین به دلایل تودیع خود از این مسئولیت و انتصاب به عنوان بخشدار دلوار اشاره و تصریح کرد: با توجه به تعلق خاطری که همواره به زادگاهم دلوار داشته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار دلوار: اشتغال در بخش دلوار پایدار نیست

بخشدار دلوار: اشتغال در بخش دلوار پایدار نیست