مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:322014-12-22اجتماعي

تاثیر ناوگان اتوبوسرانی در آلایندگی هوای اصفهان/معرفی ارگانهای متخلف


رییس امور آزمایشگاه های محیط زیست با اشاره به تاثیر ناوگان اتوبوسرانی در آلودگی گفت:هر ارگانی که به دستورالعمل طرح جامع کاهش آلودگی عمل نکند علاوه بر برخورد قضایی به رسانه ها معرفی میشود.

- بابک صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با توجه به شکایات متعدد اصفهانی ها از آلودگی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اظهار داشت: یکی از مهم ترین مسایل مطرح در طرح جامع کنترل آلایندگی اصفهان کنترل سرویس های حمل و نقل شهرداری مانند اتوبوسرانی است.

وی افزود: به دلیل عدم در نظر گرفتن اعتبارات لازم در سنوات گذشته بودجه لازم برای نوسازی اتوبوسرانی اصفهان در نظر گرفته نشده بود و این ناوگان به دلیل فرسودگی تاثیر زیادی در آلودگی هوای دارد.

رییس اداره امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان تاکید کرد: امسال محیط زیست به شهرداری به طور جدی برای نوسازی این ناوگان تذکر داده است و قرار است بیش از 200 سرویس جدید به این ناوگان اضافه شده شود که تاکنون 50 اتوبوس تعویض شده است.

وی ادامه داد: از سویی محیط زیست استان به شهرداری تاکید کرده است تا هرچه سریع تر فاز یک متروی اصفهان از خیابان کاوه تا شهرک قدس (عاشق آباد) راه اندازی شد ضمن اینکه این ارگان باید طول خطوط "بی آر تی" را نیز بیشتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر ناوگان اتوبوسرانی در آلایندگی هوای اصفهان/معرفی ارگانهای متخلف

تاثیر ناوگان اتوبوسرانی در آلایندگی هوای اصفهان/معرفی ارگانهای متخلف