مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:122014-12-22دانش

جانمایی صنایع انرژی بر در پارسیان اشتباه است/لزوم حفظ پارک ملی نایبند


در همایش دوستداران محیط زیست در پارسیان جانمایی صنایع انرژی بر پارسیان، پارس جنوبی در بوشهر و حفظ پارک ملی نایبند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد رادمهر فرماندار پارسیان پیش ازظهر دوشنبه در همایش دوستداران محیط زیست که با هدف بررسی آلودگی های عسلویه برگزار شد، نیز ضمن خوش آمد بیان داشت: ما مخالف صنعت نیستیم اما صنعتی می خواهیم که زندگی را بر ما دشوار نگرداند.

رادمهر همچنین خواستار آموزش کودکان با محیط زیست از سنین قبل از دبستن شد.

محمود نصوری رییس دانشگاه آزاد شهرستان پارسیان روند صنعتی شدن منطقه را توضیح داد و عنوان کرد: در این منطقه کوچک در زمانه ای کوتاه حجم عظیمی از صنعت را پذیرا شده است و این مشکلات و مصائب فراوانی را موجب شده است.

وی خواستار آن شد تا از تجمع بیش از اندازه صنعت در این منطقه جلوگیری شود و برای حل موضوع اشتغال و توسعه کشور صنایع و کارخانه ها که لزومی برای احداث آن در کنار دریا نیست در محدوده وسیع تری توزیع شود.

جانمایی اشتباه صنایع در پارسیانعلی قاسمی سخنگوی شورای اسلامی شهرستان پارسیان وضعیت جغرافیایی صنایع انرژی بر را تشریح کرد و اظهارداشت: این صنایع از همه سو به روستاها و شهرها و مناطق مسکونی ختم می شود و در جانمایی آن اشتباه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی صنایع انرژی بر در پارسیان اشتباه است/لزوم حفظ پارک ملی نایبند

جانمایی صنایع انرژی بر در پارسیان اشتباه است/لزوم حفظ پارک ملی نایبند