مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:072014-12-22اقتصادي

ساخت 170 واحد مسکونی ویژه محرومین در آذربایجان غربی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 170 واحد مسکن محرومین در سطح استان آذربایجان غربی در دست احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ایوب عزیزی پیش از ظهر دوشنبه در آیین بهره برداری از واحد مسکونی روستایی در بوکان با بیان اینکه از این تعداد 70 واحد آن همزمان به بهره برداری رسیدند اظهارداشت: تا پایان سال نیز 100واحد دیگر نیز آماده بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی ویژه محرومین از محل از محل حساب 100 امام در این استان احداث شده اند افزود: هرساله با مشارکت خیرین شهرستانهای استان و حساب 100 امام با استفاده از تسهیلات بانکی در قالب ساخت مسکن محرومین واحدهایی در روستاهای نیازمند استان ساخته می شود.

عزیزی ادامه داد: در همین راستا 70 واحد مسکونی در مناطق مختلف استان مورد بهره برداری قرار گرفت که برای اجرای آنها به ازای هر واحد مسکونی مبلغ 120 میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت شده که با نظارت فنی کارشناسان بنیاد مسکن و به صورت رایگان احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در ادامه از فعالیت پنج انجمن خیرین مسکن ساز در این استان خبر داد و عنوان کرد: این انجمن ها هم اکنون در پنج شهرستان استان دارای دفتر نمایندگی بوده و در حال احداث مسکن روستایی برای محرومین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 170 واحد مسکونی ویژه محرومین در آذربایجان غربی

ساخت 170 واحد مسکونی ویژه محرومین در آذربایجان غربی