مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 08:172014-12-22اقتصادي

محکومیت 178 میلیونی نانوایی های متخلف در همدان


سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علیرضا حسن پور گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.

وی اظهار کرد: گشت های ویژه شعب تعزیرات حکومتی از زمان افزایش نرخ نان در راستای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، برای بازرسی در این راستا اقدامات مربوطه را انجام دادند.

وی افزود: طرح نظارت بر نانوایی ها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه از 10 آذرماه سال جاری شروع شده و همچنان ادامه دارد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار کرد: در این راستا تاکنون 180 فقره پرونده تشکیل و متهمان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

وی با اشاره به اختصاص یکی از شعب در سطح شهرستان های استان به این امر و رسیدگی فوری به شکایات مردمی عنواتن کرد: مردم شکایات کتبی خود را حضوری به شعب ارائه کرده و یا از طریق شماره های 32524484 در مرکز استان، 124(بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت) و شماره پیامک 30009651 موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 178 میلیونی نانوایی های متخلف در همدان

محکومیت 178 میلیونی نانوایی های متخلف در همدان