مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 07:322014-12-22سياسي

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها : 103 راه هوایی به طول 61 هزار و 776 کیلومتر داریم


مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور اعلام کرد : 17 دستگاه رادار در فضای کشور و فرودگاه ها داریم و باید 11 رادار جدید هم خریداری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور؛ محمدعلی ایلخانی همچنین از مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای تغییر برخی مسیرهای هوایی خبر داد و گفت : این موضوع به پرواز کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه کمک کرده است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور با اعلام اینکه در حال حاضر 103 راه هوایی در کشورمان وجود دارد که طول آن به 61 هزار و 776 کیلومتر می رسد، گفت: تا چندی پیش ما 92 راه هوایی داشتیم اما توانستیم با توجه به مشکلاتی که در فضای کشور اوکراین و عراق پیش آمده بود، پروازهای عبوری از فضای کشورمان را افزایش دهیم و فضای امنی را برای پروازها ایجاد کنیم.

وی با اعلام اینکه هم اکنون 10 رادار، فضای کشور را پوشش می دهد و خدمات مختلف برای عبور پروازها و ایجاد ایمنی ارائه می کند ، افزود: در حال حاضر با تراکم زیاد هواپیماهای عبوری از فضای کشور مواجه هستیم که خوشبختانه متخصصان مجموعه کنترل فضای کشور با دقت و تخصص خود آنها را هدایت و راهبری می کنند.

ایلخانی گفت: در چند ماه گذشته شورای عالی امنیت ملی برخی راه های هوایی را تغییر داد و مدت زمان پرواز در برخی مسیرهای داخلی 11 تا 12 دقیقه کاهش یافت که این موضوع به پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها : 103 راه هوایی به طول 61 هزار و 776 کیلومتر داریم

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها : 103 راه هوایی به طول 61 هزار و 776 کیلومتر داریم