مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 06:472014-12-22سياسي

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری: 10 وقف جدید در شهرستان کیار ثبت شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: 10 وقف جدید به مناسبت هفته وقف در شهرستان کیار به ثبت رسید.

- حجت الاسلام محسن غلامیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در هفته وقف پروژه های عمرانی که توسط خیرین و انسان های نیکوکار در این استان انجام شده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی افزود: به مناسبت هفته وقف 10 وقف جدید در شهرستان کیار به ثبت رسیده که امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد و ما شاهد تمایل مردم برای وقف اموالشان در راه خیر باشیم.

غلامیان با اشاره به برنامه های هفته وقف در استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: توزیع کتابچه ها و جزوه های مرتبط با وقف در بین مردم، نشست با استاندار، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری نشست با یاوران و همراهان وقف در استان از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری نشست با مسئولان دادگستری این استان به مناسبت هفته وقف خبر داد و گفت: در این نشست تلاش خواهیم کرد تا مشکلات حقوقی موقوفات این استان را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: خیران خوبی در این استان توانسته اند اقدامات خوبی در راه عمران و آبادی موقوفات و امامزادگان این استان انجام دهند به نحوی که ما در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری: 10 وقف جدید در شهرستان کیار ثبت شد

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری: 10 وقف جدید در شهرستان کیار ثبت شد