مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 06:472014-12-22پزشكي

نیاز زنان باردار به خدمات بیشتر سلامت روان


تحقیقات اخیر نشان می دهد تمام مادران به دلیل شرایط روحی خاصی که در دوران بارداری و پس از آن دارند باید تحت آموزش های مرتبط با پیامدهای این دوران بر سلامت روان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس دستورالعمل های جدید انستیتو ملی سلامت و مراقبت های برتر انگلیس (نایس) زنانی که در دوران بارداری خود و پس از زایمان دچار اختلالات روانی می شوند و یا در معرض آن هستند باید تحت حمایت های بیشتری در این دوران قرار بگیرند.

در این دستورالعمل ها باید به پزشکان، پرستاران، ملاقات کنندگان و ماماها آموزش داده شود که چگونه می توانند به زنان باردار ، مادران جوان و مادرانی که کودک خود را از دست داده اند کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، بر اساس این طرح زنان باردار باید در خصوص تاثیر بارداری بر سلامت روانشان اطلاعاتی را به دست آورند.

متخصصان حرفه ای در زمینه سلامت روان نیز باید در خصوص تاثیر مصرف داروها برای درمان اختلالات روانی بر مادر و جنین به آنها اطلاعات لازم را بدهند.

مارک بیکر از اعضای انستیتو نایس معتقد است مشکلات سلامت روان در طول بارداری و پس از آن یک مسئله شایع است به طوری که بیش از یک مورد در هر 10 زن باردار در طول دوران بارداری خود افسردگی را تجربه می کند و این آمار در نخستین سال پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز زنان باردار به خدمات بیشتر سلامت روان

نیاز زنان باردار به خدمات بیشتر سلامت روان