مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 06:372014-12-22اقتصادي

ربیعی تشریح کرد ایجاد کلینیک حفظ اشتغال/ مقابله با قراردهای سفید امضا کارگران


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد و حفظ اشتغال موجود را از برنامه های مهم دولت دانست و گفت: در بحث امنیت شغلی کارگران با قراردادهای سفید امضا به شدت مقابله می کنیم چون نمی خواهیم به سمت ناامنی شغلی برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی ربیعی روز گذشته در جمع کارگران شرکت سیمان ساوه اظهار داشت: این شرکت توانسته با وجود شرایط سخت، 800 نفر از نیروی کار خود حفظ کند.

وی افزود: دیپلماسی صادراتی سیمان را باید تقویت دهیم، تا به واسطه این رویکرد بتوانیم اشتغال را هرچه بیشتر در این بخش توسعه دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از انجام مطالعات مشترک با وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: سیمان می تواند نقش مهمی در جاده سازی داشته باشد، هر چند دولت یازدهم برنامه های زیادی در بخش ریل سازی و جاده سازی دارد که می توان از سیمان برای اجرای آنها یاری گرفت.

مشاغل سخت و زیان آور ربیعی با بیان اینکه برخی از مشاغل سخت و زیان آور، سلامت کارگران را همواره تهدید می کند، یادآور شد: در صورتی که 10 روز وقفه در مشاغل سخت و زیان آور ایجاد می شد، نوع سختی و زیان آوری شغل ابطال می شد اما هم اکنون با تلاش هایی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام داده فاصله 10 روز وقفه به یک سال افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی تشریح کرد ایجاد کلینیک حفظ اشتغال/ مقابله با قراردهای سفید امضا کارگران

ربیعی تشریح کرد ایجاد کلینیک حفظ اشتغال/ مقابله با قراردهای سفید امضا کارگران