مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 06:072014-12-22سياسي

از کویر تا جنگل در سفر یک روزه به سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان از طراحی و راه اندازی «خط توریسم» این استان با هدف شناسایی و معرفی مناطق و بناهای تاریخی سمنان توسط بخش خصوصی خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان از طراحی و راه اندازی خط توریسم این استان با هدف شناسایی و معرفی مناطق و بناهای تاریخی سمنان توسط بخش خصوصی خبر داد.

محمدحسین بحر العلومی با اعلام این خبر به خبرنگار گردشگری ایسنا گفت: در فاز نخست این پروژه که از کویر تا جنگل در سمنان را شامل می شود، قرار است آژانس دارها، مدیران و راهنمایان تور و مجموعه دارهای آثار تاریخی از مناطق نمونه ی گردشگری و بناهای تاریخی استان سمنان دیدن کنند تا پس از شناخت توانایی های این استان، بتوانند گردشگران را به سمنان جذب کنند.

او با تأکید بر این که تاکنون در همه ی روزنامه ها و مجلاتی که تبلیغ تور به مناطق مختلف کشور انجام شده، از بیشتر نقاط کشور یک پکیج وجود دارد، اما در آن پکیج ها هیچ نامی از سمنان وجود ندارد، افزود: قصد داریم با این اقدام جذابیت ها، پتانسیل ها و توانایی های بالقوه ی استان سمنان را به بالفعل تبدیل کنیم تا این استان نیز مانند دیگر مناطق کشور به مقصد گردشگری تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کویر تا جنگل در سفر یک روزه به سمنان

از کویر تا جنگل در سفر یک روزه به سمنان