مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 05:222014-12-22سياسي

اقدامات دولت سوریه برای حفظ تمامیت ارضی قابل ستایش است


اقدامات دولت سوریه برای حفظ کشور و تمامیت ارضی آن و مقابله با تروریست ستودنی است و بشار اسد رهبری شجاع و مصمم می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر دیروز در دیدار با بشار اسد رییس جمهور سوریه اقدامات دولت سوریه برای حفظ کشور و تمامیت ارضی آن و مقابله با تروریست را ستود و بشار اسد را رهبر شجاع و مصمم توصیف کرد.

رییس مجلس ادامه داد: از ابتدا تشخیص ایران این بود که حوادث در جریان در سوریه یک حرکت برای گسترش تروریسم و خشونت در منطقه است از این رو خود را در کنار مردم و دولت سوریه قرار داد بنابراین آمادگی ایران برای همکاری همه جانبه با دولت سوریه در راستای استقرار ثبات و امنیت در منطقه است.

اسد: ایران و سوریه در کنار هم در برابر مشکلات ایستادگی کردند بشار اسد ضمن خوشامدگویی به هیأت ایرانی روابط ایران و سوریه بسیار گرم و صمیمی توصیف کرد و گفت: این دو کشور در مراحل مختلف در کنار هم بوده و در مقابل مشکلات ایستادگی کرده اند و توانسته اند برنامه های دشمنان تروریست را با شکست مواجهه کنند.

رییس جمهور سوریه با اشاره به تلاش های دولت سوریه علیه تروریست ها گفت: اکنون همه متوجه شدند که مبارزه دولت و ملت سوریه علیه تروریسم وحشی است، تروریست هایی که حتی قدرت های حامی آن ها امروز مجبور به مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت سوریه برای حفظ تمامیت ارضی قابل ستایش است

اقدامات دولت سوریه برای حفظ تمامیت ارضی قابل ستایش است