مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 04:322014-12-22اقتصادي

وزیر راه : خدمات رسانی 15 هزار نفر در راهداری زمستانی


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد بیش از 100 درصد اعتبار مربوطبه راهداری از اختصاص 2500 میلیارد تومان به این بخش در 9 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: پارسال 12هزار راهدار در جاده های کشور خدمت رسانی می کردند که این میزان امسال به 15 هزار راهدار افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر ، عباس آخوندی در جمع راهداران استان های تهران و مازندران در راهدارخانه امامزاده هاشم شهرستان آمل در جاده هراز سخن می گفت، با ابراز خرسندی از حضور در جمع راهداران در شب اول زمستان، گفت: همواره خود را یک راهدار می دانم و به وظیفه سنگین شما آشنایی دارم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود 200 هزار کیلومتر راه که 33هزار کیلومتر آن را راه شریانی با 75 درصد ترافیک جاده ای تشکل می دهد ، ادامه داد: از ساحل دریای عمان تا مرزهای آذربایجان غربی راه های زیادی در کشور است که خانواده های ایرانی با تردد روزانه 7 میلیون و 200 هزار خودروی شهری و 800 هزار خودروی عمومی در آنها تردد می کنند.

وی راه ها را ثروت بزرگی دانست که ایجاد آنها 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این ثروت متعلق به مردم ایران است.

آخوندی ادامه داد: سالانه حدود 7 هزار میلیارد تومان نگهداری این راه ها علی رغم تنگنای مالی دولت سرمایه نیاز است که سال گذشته هزار و 100 میلیارد تومان و امسال 2هزار و 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه : خدمات رسانی 15 هزار نفر در راهداری زمستانی

وزیر راه : خدمات رسانی 15 هزار نفر در راهداری زمستانی