مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 02:522014-12-21سياسي

نمایندگان پارلمان انگلیس در باند آزار کودکان


روزنامه انگلیسی ایندیپندنت عنوان کرد پرونده 6 تن از نمایندگان سابق پارلمان انگلیس که در اذیت و آزار جنسی کودکان دست داشته اند، به پلیس ارجاع داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تارنمای روزنامه ایندیپندنت شامگاه یکشنبه نوشت: هم اکنون این پرونده که در کل 22 تن از شخصیت های مهم و مظنون و نیز مجموعه ای از اسناد و شواهد را شامل می شود ، توسط هیات بررسی آزارجنسی پارلمان انگلیس در حال بررسی است.

جان من، نماینده حزب کارگر و عضو این هیات در مصاحبه ای با روزنامه ایندیپندنت گفته است: در این پرونده نام 12 وزیر اسبق و چندین نفر که بی شک متهم به آزارجنسی کودکان هستند، درج شده است.

به گفته وی شواهدی موجود علیه بیش از نیمی از متهمین این پرونده قابل تامل و برخی دیگرمی بایست تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

جان من، همچنین عنوان کرده که در این پرونده اتهاماتی علیه شخصیت های مشهور و یک باند جرایم سازمان یافته که متهم به قاچاق پسر بچه می باشند، مطرح است.

این عضو هیات بررسی آزار جنسی پارلمان انگلیس گفت: نام برخی دیگردر این جریان مطرح است که به دلیل نبود شواهد محکمه پسند به پلیس ارجاع داده نشده است.

پرونده باند آزار جنسی کودکان که متشکل از شماری ازشخصت های سیاسی انگلیس در دهه های گذشته است، بدنبال ارائه اسنادی توسط یک شاهد معتبر که از وی با اسم مستعار نیک یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان پارلمان انگلیس در باند آزار کودکان

نمایندگان پارلمان انگلیس در باند آزار کودکان