مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 02:522014-12-21اقتصادي

افول اقتصاد روسیه تهدیدی برای فعالیت کارخانجات آلمانی است


ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُتهران / واحد مرکزی خبر / اقتصادی 1393/10/01رییس انجمن اتاق های بازرگانی و صنایع آلمان روز یکشنبه اعلام کرد افول اقتصاد روسیه، تهدیدی جدی برای کارخانجات آلمانی که در این کشور فعال هستند به شمار می رود.

ولکر تریر رییس انجمن اتاق های بازرگانی و صنایع آلمان در این باره در گفتگو با رسانه های آلمان گفت بحران در اقتصاد روسیه، مانعی بزرگ در مسیر فعالیت شرکت های آلمانی در این کشور شمرده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایتار تاس از برلین، وی افزود یکی از مهمترین عواملی که باعث آسیب رسیدن به فعالیت این شرکت ها می شود، کاهش شدید ارزش روبل است.

نتایج بررسی عملکرد 300 شرکت آلمانی در روسیه نشان داد در صورتی که اوضاع اقتصادی روسیه در آینده نزدیک بهبود پیدا نکند، از میان هر سه شرکت یک مورد مجبور خواهد شد شمار کارکنان خود را کاهش دهد.

تریر افزود مدیران 36 درصد از شرکت های آلمانی در روسیه نیز عقیده دارند در صورت ادامه اوضاع به شکل کنونی، مجبور خواهند شد طرح هایی را که از پیش برنامه ریزی کرده بودند لغو کنند.

به علاوه وی تصریح کرد 10 درصد این شرکت ها اعلام کردند شرکای روس آنها در حال تغییر بازارهای خود به سمت بازارهای آسیایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول اقتصاد روسیه تهدیدی برای فعالیت کارخانجات آلمانی است

افول اقتصاد روسیه تهدیدی برای فعالیت کارخانجات آلمانی است