مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 02:322014-12-21اجتماعي

استاندار قزوین: مطالعه و پژوهش لازمه وقف است


شبکه عظیم وقف در کشور نیازمند مطالعه و پژوهش است.

- " از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، مرتضی روزبه در بازدید از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جمع واقفان، متولیان وقف و کارمندان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، اظهار کرد: مقوله وقف از جنس سایر موسسات مالی و اعتباری نیست و نیازمند اعتمادسازی مسئولان است.

وی با بیان اینکه واقف بنا به اعتماد به خداوند و اعتماد به مجموعه اوقاف، مال خود را وقف می کند، افزود: کوچک ترین خلل و خدشه دار کردن اعتماد مردم نسبت به وقف خیانت به مجموعه ای است که برای احیای وقف تلاش می کند.

روزبه با اشاره به اینکه استمرار شجره طیبه وقف تا به امروز محصول حسن اعتماد واقفان است، ادامه داد: باید از این به بعد نیز شاهد رویش و شکوفایی وقف در کشور و مخصوصاً استان قزوین باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید اهتمام جدی داشته باشیم تا هیچ موقوفه ای در استان بلاتکلیف نباشد، بیان کرد: یکی از آرزوهای من این است که هیچ نقطه وقفی بدون سند در استان وجود نداشته باشد.

استاندار قزوین گفت: باید در ادبیات وقفی کشور نیازهای جامعه دیده شود و وقف های جدید باید بر مبنای نوآوری انجام شود تا شاهد باشیم که وقف نیازهای جدید جامعه را نیز بر طرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: مطالعه و پژوهش لازمه وقف است

استاندار قزوین: مطالعه و پژوهش لازمه وقف است