مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 02:072014-12-21ورزشي

با حضور 22 شرکت کننده کلاس داوری فوتبال در قشم برگزار شد


کلاس داوری فوتبال با حضور 22 شرکت کننده با تدریس محمدرضا اسحاقیان مدرس رسمی کمیته داوران فدراسیون فوتبال و مدیریت و ممتحن اسحاق بازیار رییس کمیته داوران هیئت فوتبال هرمزگان در قشم برگزار شد.

- " از قشم، این دوره کلاس داوری فوتبال که از روز بیست و پنجم آذرماه در قشم با حضور 22 شرکت کننده آغاز شده بود یک شنبه شب با برگزاری آزمون های تئوری و تست آمادگی جسمانی در ادامه برنامه ریزی های کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان به منظور تربیت نسل جدید داوری فوتبال قشم پایان یافت.

این کلاس داوری به درخواست هیئت فوتبال قشم و با پیگیری هیئت فوتبال استان با اخذ مجوز از فدراسیون فوتبال و با تدریس محمدرضا اسحاقیان از داوران قدیمی و بازنشسته فوتبال استان  اصفهان و مدرس رسمی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در محل ورزشگاه تختی قشم برگزار شد.

در این دوره آموزشی 22 نفر در بخش آقایان از شهرستان های قشم و بندرعباس حضور داشتند و در کلاس های تئوری و عملی صبح و عصر شرکت کرده و با آخرین قوانین داوری رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار فوتبال آشنا شدند.

در پایان شرکت کنندگان ابتدا در آزمون تئوری حضور یافتند و سپس تست آمادگی جسمانی این کلاس که شامل آزمون "استقامت 20 مرتبه" طی مسافت 150 متر و آزمون "سرعت شش مرتبه" طی مسافت 40 متر از آنان به عمل آمد که سطح آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور 22 شرکت کننده کلاس داوری فوتبال در قشم برگزار شد

با حضور 22 شرکت کننده کلاس داوری فوتبال در قشم برگزار شد