مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 23:522014-12-21ورزشي

ورزشگاههای فوتبال در مصر به روی طرفداران باز می شود


مقامات وزارت کشور مصر روز یکشنبه برای اولین بار پس از گذشت نزدیک به سه سال موافقت خود را با ورود تعداد محدودی از طرفداران فوتبال به ورزشگاهها برای تماشای مسابقات دسته اول فوتبال این کشور اعلام کردند.

از حادثه خونینی که در سال 2012 در ورزشگاه پورت سعید اتفاق افتاد و 74 قربانی گرفت، این اولین بار است که مقامات مصر درهای ورزشگاههای محل برگزاری مسابقات دسته اول کشورشان را به روی فوتبال دوستان باز می کنند با این وجود مسابقات شش تیم بزرگ و پرطرفدار مصر که بیشترین شمار طرفداران فوتبال را به ورزشگاهها می کشاند، پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

خبرگزاری رسمی مصر با استناد به بیانیه فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد مقامات وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان به مناسبت آغاز مسابقات برگشت دسته اول فوتبال کشور، موافقت خود را با ورود تماشاگران فوتبال به ورزشگاههای محل برگزاری مسابقات تیم های دسته اول فوتبال اعلام کرده اند.

طبق بیانیه ای که فدراسیون فوتبال این کشور منتشر کرد بازگشایی ورزشگاههای فوتبال به روی طرفداران در چارچوب مشخصی صورت می گیرد و تنها ده هزار فوتبالدوست اجازه دارند در مسابقاتی که در ورزشگاههای اصلی در مصر و اسکندریه برگزار می شود، حضور یابند اما این رقم برای دیگر ورزشگاههای کشور از پنج هزار نفر تجاوز نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاههای فوتبال در مصر به روی طرفداران باز می شود

ورزشگاههای فوتبال در مصر به روی طرفداران باز می شود