مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 21:472014-12-21اقتصادي

رییس سازمان میراث فرهنگی: اداره میراث فرهنگی عسلویه به زودی افتتاح می شود


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در عسلویه به زودی مستقر می شود.

- " از عسلویه، مسعود سلطانی فر شامگاه یکشنبه در دیدار با مسئولان عسلویه اظهار داشت: گردشگری در دنیای امروز جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی دارد و امیدواریم در سطح کشور روز به روز شاهد رشد شاخص های گردشگری باشیم.

وی افزود: استان بوشهر نیز دارای جاذبه های گردشگری و ظرفیت های بالای توریستی است و به ویژه در سواحل این استان ظرفیت بسیار بالایی وجود دارد.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: افزایش امکانات و توسعه زیرساخت های گردشگری در پایتخت انرژی کشور مورد تاکید و توجه قرار دارد و امیدواریم با همکاری مسئولان این شهرستان به نتایج مورد نظر برسیم.

سلطانی فر تصریح کرد: سواحل بکر و دست نخورده و مناظر اکوتوریستی در سواحل استان بوشهر و عسلویه باید مورد توجه مسئولان در امر گردشگری قرار گیرد.

وی از راه اندازی اداره میراث فرهنگی عسلویه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به نیاز این منطقه به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با برنامه ریزی لازم به زودی این اداره را مستقر خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان میراث فرهنگی: اداره میراث فرهنگی عسلویه به زودی افتتاح می شود

رییس سازمان میراث فرهنگی: اداره میراث فرهنگی عسلویه به زودی افتتاح می شود