مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 16:172014-12-21اقتصادي

رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور: اکیپ واکنش سریع راهدای در کشور ایجاد می شود


رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور از ایجاد اکیپ واکنش سریع راهداری در کشور خبر داد.

- " از شهرستان آمل، داوود کشاورزیان عصر امروز در آیین تجلیل از راهداران استان های مازندران و تهران که در راهدارخانه امامزاده هاشم این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: راه سرمایه ملی بوده و نقش مهمی در توسعه کشور دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت موجود در کشور بسیار زیاد است، تصریح کرد: به دلیل عدم وجود جاده دسترسی مناسب امکان بهره برداری از قابلیت معدنی و توریستی وجود ندارد و برخی از اماکن معدنی و مناطق گردشگری ما بلااستفاده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بیش از 200 هزار کیلومتر انواع راه روستایی، محورهای مواصلاتی فرعی، بزرگراه و آزاد راه در کشور داریم، افزود: نگهداری از راه های موجود در کشور بسیار مهم است.

وی با اعلام اینکه نگهداری از جاده های موجود کشور به نوعی جلوگیری از اتلاف منابع است، گفت: وزارت راه در دولت یازدهم برای حفظ راه های موجود کشور اعتبار مناسبی را در نظر گرفت به طوری که اعتبارت حوزه راهسازی دو برابر شد.

کشاورزیان یکی از برنامه های محوری در وزارت راه و شهرسازی را حفظ اعتبارات در نظر گرفته شده در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: روند افزایشی اعتبارت حوزه راه و شهرسازی در سال آینده نیز حفظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور: اکیپ واکنش سریع راهدای در کشور ایجاد می شود

رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور: اکیپ واکنش سریع راهدای در کشور ایجاد می شود