مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 15:022014-12-21سياسي

رییس اوقاف بیرجند: شرط معنا گرفتن نعمت واقعی حرکت در سایه سار خاندان نبوت است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان با بیان اینکه شرط معنا گرفتن نعمت واقعی حرکت در سایه سار خاندان نبوت است، گفت: مسلمان واقعی باید با درک نعمت ولایت فقیه، - " از بیرجند، حجت الاسلام دادخدا خدایی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید الهی در روستای ساقی ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: امروز ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مصداق تبلور ولایت اهل بیت (ع) است.

وی تصریح کرد: شهدا در اثبات راه ولایت مداری در رکاب رهبری بوده و اصل ولایت فقیه را پذیرفته و در این راه از همه امت اسلامی پیشی گرفته اند.

رییس اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان گفت: شهدا بزرگ ترین واقفان کشور هستند زیرا از با ارزش ترین چیزها یعنی جان خود گذشتند.

خدایی افزود: به فرموده امام صادق (ع) هیچ فضلی برای اهل بیت پیامبراکرم (ص) بالاتر و برتر از نعمت ولایت نیست.

وی با بیان اینکه شرط معنا گرفتن نعمت واقعی حرکت در سایه سار خاندان نبوت است، تصریح کرد: مسلمان واقعی باید با درک نعمت ولایت فقیه در این مسیر مستقیم گام بردارند.

رییس اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان رعایت خطوط قرمز الهی را مصداق ولایت پذیری برشمرد و اضافه کرد: یکی از حقوق مسلم الهی، حقوق اقتصادی اسلام است که باید به آن عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اوقاف بیرجند: شرط معنا گرفتن نعمت واقعی حرکت در سایه سار خاندان نبوت است

رییس اوقاف بیرجند: شرط معنا گرفتن نعمت واقعی حرکت در سایه سار خاندان نبوت است