مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 14:472014-12-21اجتماعي

مدیرکل حمل و نقل خراسان شمالی: 29 هزار عزادار خراسان شمالی به مشهد رفتند


مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی گفت: 29 هزار و 144 زائر عزادار این استان برای شرکت در آیین عزاداری آخر ماه صفر توسط یک هزار و 92 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به مشهد مقدس جا به جا شدند.

- " از بجنورد، سعید سبحانی عصر امروز در جریان بازدید از پایانه مسافربری مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: از این تعداد 18 هزار و 970 عزادار در قالب هیئت های مذهبی و توسط 581 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 174 نفر زائر و مسافر نیز از خراسان شمالی به مشهد عزیمت کردند، شمار اتوبوس های به کار گرفته شده برای جابه جایی این زائران را 511 دستگاه برشمرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی اظهار کرد: این تعداد عزادار طی سه روز گذشته با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان مسافربری استان به مشهد عزیمت کردند.

وی از به کارگیری ناوگان مسافربری سه استان کشور برای جابه جایی زائران خراسان شمالی به مشهد مقدس هم خبر داد.

به گفته سبحانی در این راستا از ناوگان مسافربری استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و استان اردبیل برای این منظور بهره گیری شد.

وی با تاکید بر اینکه به منظور خدمات دهی هرچه بهتر به زائران عزادار خراسان شمالی برای عزیمت به مشهد مقدس این اداره کل از اوائل این هفته به حال آماده باش درآمده است، یادآور شد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل حمل و نقل خراسان شمالی: 29 هزار عزادار خراسان شمالی به مشهد رفتند

مدیرکل حمل و نقل خراسان شمالی: 29 هزار عزادار خراسان شمالی به مشهد رفتند