مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 14:272014-12-21سياسي

2 هزار موقفه طی سالجاری در کشور انجام شده است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سال گذشته دو هزار و 800 موقوفه از طرف مردم وقف شده و در 9 ماهه نخست سال جاری دو هزار موقوفه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ساختمان چشم موقوفه مرحوم هوشمند زنجان با بیان اینکه نیت بسیاری از واقفان کمک به بیماران و افرادی است که در مراکز درمانی مورد معالجه قرار می گیرند افزود: تاکنون بیش از 400 بیمارستان، درمانگاه و مرکز درمانی در کشور توسط خیرین وقف شده است.

وی با بیان اینکه وقفیات حوزه بهداشت و سلامت در کشور دارای سابقه تاریخی و ریشه دار است ادامه داد: برای توسعه فرهنگ وقف در حوزه بهداشت و سلامت باشید تلاش بیشتر صورت گیرد و این روند رشد پیدا کند.

حجت الاسلام محمدی افزود: نهادینه کردن امر وقف در مراکز علمی پژوهشی، آموزش و پرورش که قبلا سابقه داشته باید بیش از این بوده و به این حکم الهی توجه شودنماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشوربا بیان اینکه باید بر اساس برنامه مدیران و مسئولان مردم باید جهت انجام وقف تشویق و ترغیب شوند ادمه داد: تبلیغ و ترویج وقف در کشور مهمترین رویکرد سازمان اوقاف و ورخیریه کشور است و برای تدوام این روند و اجرای هرچه بهتر ترویج فرهنگ وقف گام های اساسی برداشته شده است و تلاش ما تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار موقفه طی سالجاری در کشور انجام شده است

2 هزار موقفه طی سالجاری در کشور انجام شده است