مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 14:222014-12-21ورزشي

درخواست بودجه 120 میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک


رییس کمیته ملی المپیک از درخواست بودجه 120 میلیارد تومانی این کمیته برای سال 94 خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت کسب سهمیه بیشتر برای حضور در المپیک و موفقیت در این رقابت ها موافقت با بودجه درخواستی ما نقش تعیین کننده ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کیومرث هاشمی در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه با روسای برخی فدراسیون های المپیکی اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی جهت حضور موفق در المپیک 2016 و کسب سهمیه های دیگر جلساتی را با فدراسیون های ورزشی برگزار می کنیم و این روند را ادامه خواهیم داد.

پس از آنکه فدراسیون ها برنامه خود را اعلام کردند بحث های تخصصی را در این فدراسیون ها به صورت حضوری و از نزدیک دنبال کردیم تا بتوانیم در جریان مشکلات آن ها و همچنین درخواست هایشان قرار بگیریم.

شرایط به گونه ای است که این نشست ها مطمئنا استمرار خواهند داشت تا بتوانیم بیشترین حمایت را مخصوصا از رشته های مدال آور داشته باشیم.

رییس کمیته ملی المپیک درخصوص جلسه با مسئولان فدراسیون کشتی و امکان حل مشکلات مالی فدراسیون گفت: کشتی یکی از رشته های پرمدال ماست که به همراه دو سه رشته ورزشی دیگر همواره در المپیک افتخارآفرینی کرده است.

طبیعی است اگر بخواهیم مدال های خوشرنگی داشته باشیم باید از فدراسیون کشتی حمایت ویژه ای انجام دهیم البته پرداخت بدهی آن ها جزو وظایف ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بودجه 120 میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک

درخواست بودجه 120 میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک