مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 13:172014-12-21اقتصادي

توسعه و تجهیز آزادراه های شمال به خوبی پیش می رود


وزیر راه و شهرسازی، روند توسعه و تجهیز آزادراه های شمال کشور را خوب توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید آخوندی عصر یکشنبه در بازدید از پروژه محور هراز واقع در گردنه امامزاده هاشم آمل در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روند توسعه و تجهیز آزادراه های استان های شمالی به خوبی پیش می رود، اظهار داشت: اجرای کار در محور فیروزکوه- تهران و همچنین جاده هراز مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود توسعه و تجهیز و چهاربانده شدن محور هراز تا پایان سال 95 تکمیل شود، افزود: همچنین روند اجرای پروژه در آزادراه چالوس و جاده منجیل نیز به خوبی پیش می رود.

وزیر راه و شهرسازی با گرامیداشت روز راهدار و تجلیل از خدمات راهداران بیان داشت: همکاران راهدار در شرایط بسیار سخت در گرما و سرمای شدید به خدمات رسانی در راه ها مشغول هستند.

آخوندی با بیان اینکه عشق راهداران، خدمت به مردم است، ادامه داد: راهداران با بیل و نمک پاشی مسیر را برای تردد مسافران باز می کنند و در سرمای زمستان به امدادرسانی مشغول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به مازندران از پروژه های محور هراز بازدید خواهد کرد و همچنین از راهداران منطقه تجلیل به عمل می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و تجهیز آزادراه های شمال به خوبی پیش می رود

توسعه و تجهیز آزادراه های شمال به خوبی پیش می رود