مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 13:172014-12-21سياسي

تفکر سلفی و داعشی ثمره انحراف سیاسی امت اسلامی پس از رحلت پیامبر است


فرماندار نوشهر با اشاره به انحرافات سیاسی پس از رحلت نبی اکرم(ص) گفت: سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) هم عزای از دست دادن پیامبر است و هم عزای انحراف سیاسی در امت اسلامی آن زمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدعلی قمی اویلی عصر یکشنبه در یادوراه شهدای صلاح االدین کلای شهرستان نوشهر با مقایسه دوران پس از رحلت پیامبر اکرم گفت: وقایع و حوادثی که پس از رحلت نبی اکرم(ص) تنها پس از 70 روز از رحلت ایشان بوقوع پیوست نیازمند واکاوی و تحلیل درست است.

فرماندار نوشهر افزود: در این فاصله کوتاه، عده ای از امت اسلامی با انحرافات سیاسی باعث می شوند تا رسالت پیامبر در واقعه غدیر تحقق نیابد و امامت و ولایت علی (ع) را که منصوب شده غدیر است با سناریوی سقیفه در اذهان امت اسلامی تغییر دهند و بتوانند به همان مطامع دنیا دست یابند.

وی اضافه کرد: قطعناٌ تحلیل جریان غدیر و ایجاد سقیفه در راستای انحرافات امت اسلامی و حوادثی که پس از آن شکل دادند باید مورد تحلیل بصیرتی قرار گیرد چراکه همین تحلیل بصیرتی راهگشای مناسبی در دوران معاصر بشمار می رود.

قمی اویلی افزود: حافظه تاریخ بخوبی بیاد دارد که عده زیادی از امت اسلامی در زمان حیات نبی اکرم در غدیر، فریاد تبریک امامت علی(ع) را سر دادند اما چه می شود که پس از رحلت پیامبر اسلام در لوای تعیین حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر سلفی و داعشی ثمره انحراف سیاسی امت اسلامی پس از رحلت پیامبر است

تفکر سلفی و داعشی ثمره انحراف سیاسی امت اسلامی پس از رحلت پیامبر است