مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 09:572014-12-21اجتماعي

از صبح امروز صورت گرفت قطعی آب و برق در دماوند به علت بارش سنگین برف


بارش سنگین برف قطعی آب و برق چندساعته را برای مردم شهر دماوند به همراه داشته و اکنون این مشکل با تلاش دستگاه های این شهرستان در حال برطرف شدن است.

- " از دماوند، شهرستان دماوند از شب گذشته شاهد بارش برف سنگین در مناطق مختلف بوده و با وجود اینکه بام ایران را یک پارچه سفید پوش کرده، ارتفاع برف نشسته بر روی زمین را به 30 سانتی متر رسانده است.

با وجود اینکه کلیه جاده های مواصلاتی شهرستان دماوند باز است، اما این برف سنگین که از دیشب تاکنون به طور مداوم در حال بارش است، بدون خسارت نبود.

متأسفانه بارش برف سیم های برق در منطقه گیلاوند را قطع کرد و باعث قطعی برق چند ساعته مردم شهر دماوند شد و خیلی از آنها نتوانستند در روز چهل و هشتم ماه صفر نذری های خود را ادا کنند.

در این بین، قطعی برق باعث قطعی آب آشامیدن و خاموش شدن پمپ های آب شده بود و شهر دماوند چندین ساعت علاوه بر نبود برق، از داشتن آب آشامیدنی نیز محروم بودند.

*برق تا یک ساعت دیگر وصل می شود فرماندار شهرستان دماوند دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در دماوند ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش دستگاه های این شهرستان این موضوع در حال برطرف شدن است؛ البته اکنون بخش هایی از دماوند برق دار شده است و تا یک ساعت دیگر این مشکل به طور کامل رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صبح امروز صورت گرفت قطعی آب و برق در دماوند به علت بارش سنگین برف

از صبح امروز صورت گرفت قطعی آب و برق در دماوند به علت بارش سنگین برف