مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 09:072014-12-21اقتصادي

دلایل ارایه طرح اعطای کارت جهیزیه به زوجین


مشاور ارشد معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در بسته سیاستی تحریک تقاضا در حوزه سیاست های ضد رکود دولت، به کارت های اعتباری خرید پرداخته شده است و یکی از سیاست های ما برای خروج از رکود و تحریک تقاضا، - اهدای کارت جهیزیه است.

مجید نداف در گفت وگو با خبرنگار سرویس جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: یکی از چالش های امروز بازار از بعد تقاضا و عرضه این است که تولید کنندگان در تقاضا دچار رکود شده اند.

در چنین شرایطی تحریک تقاضا می تواند نسبت به خروج بنگاه ها از رکود کمک کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به وجود تورم در جامعه هرگونه تزریق نقدینگی به صورت غیر مدیریت شده می تواند امواج تورمی به جامعه تحمیل کند.

بنابراین باید بتوانیم به صنایع با ایجاد تقاضای مدیریت شده و تزریق نقدینگی مناسب کمک کنیم تا پاسخگوی نیاز جامعه و اقشار مختلف باشیم.

نداف با بیان اینکه در حوزه جوانان با سه دسته نیاز مواجه هستیم، گفت: یکی از آنها تامین احتیاجات اولیه زندگی مانند جهیزیه و دیگری مربوط به خرج و مخارج های اولیه زندگی مثل خرید طلا و برگزاری مراسم عروسی است.

مسکن سومین احتیاج جوانان محسوب می شود.

اگر بتوانیم تقاضا را با مدیریت نقدینگی اقتصاد همراه کنیم، نه تنها مشکل مسکن جوانان حل می شود؛ بلکه افزایش تقاضا برای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل ارایه طرح اعطای کارت جهیزیه به زوجین

دلایل ارایه طرح اعطای کارت جهیزیه به زوجین