مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 08:422014-12-21سياسي

شهر بوشهر در سوگ رسول الله و سبط اکبرش گریست


همزمان با 28 ماه صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) مراسم عزاداری در حسینیه ها، تکایا و مصلی بوشهر برگزار شد.

- " از بوشهر، صبح امروز در سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) شهر بوشهر غرق در عزا و ماتم شد.

بسیجیان بوشهری همراه با دسته های عزاداری بصورت هیئت های زنجیرزنی و سینه زنی شب گذشته و امروز از مسجد توحید واقع در خیابان سنگی جهت تجمع وارد مصلی بوشهر شدند.

مداحان و سخنرانان امروز در این مراسم ها ضمن بیان فضائل و مناقب پیامبر اسلام و دومین امام شیعیان، در رثای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مرثیه سرایی کردند و حاضران اشک ماتم ریختند.

  مردم کره بند به استقبال پرچم متبرک امام حسین (ع) رفتند همزمان با روز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)بسیجیان و مردم روستای کره بند به استقبال پرچم متبرک امام حسین (ع)، امام رضا(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" مراسم رحلت پیامبر اسلام (ص) و امام حسن(ع) امروز صبح  با شکوه هرچه تمامتر و با حضور بسیجیان و مردم کره بند برگزار شد.

این مراسم که راس ساعت8 صبح از ورودی روستا شروع شد مردم عزادار کره بند به استقبال پرچم متبرک امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) رفتند و بر سر وسینه خود زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر بوشهر در سوگ رسول الله و سبط اکبرش گریست

شهر بوشهر در سوگ رسول الله و سبط اکبرش گریست