مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 08:222014-12-21سياسي

لزوم مدیریت وایبر توسط خانواد ها


معاون اجتماعی ناجا در یادداشتی به بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی از جمله وایبر بر روابط اجتماعی و امنیت اجتماعی خانواده و جامعه پرداخته و بر لزوم مدیریت وایبرتوسط خانواده ها کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی ایسنا، در یادداشت سردار دکتر سعید منتظرالمهدی آمده است: "چندی پیش در میان جمعی از خانواده ها حضور یافته بودم تا پیرامون امنیت اجتماعی و ابعاد و زوایای آن ، دقایقی برای آنان سخن بگویم در سخنان خود باختصار از پیوند این مقوله با فن آوری های ارتباطی جدید سخنی به میان آوردم و یادآور شدم که اگر استفاده از این فن آوری ها هدفمند و مدیریت شده صورت نگیرد، آنها به وسیله ای برای کاهش تراز و سطح امنیت اجتماعی استفاده کنندگان و حتی افراد پیرامونی آنها تبدیل می شوند.

این بخش از سخنانم ولوله ای در میان جمع انداخت، علت را جویا شدم ، کسی در میان جمع فریاد برآورد که "سردار! چرا از وایبر و واتس آپ نمی گویی که بلای جان خانواده ها شده است؟" دیگران نیز در تایید سخن او به سخن در آمدند، به آنان قول دادم فواید و خطرات استفاده از آن دو ، به ویژه وایبر را به صورت روشمند و دقیق مورد مداقه و پژوهش قرار می دهم و حاصل پژوهشم را در نوشتاری به اطلاع آنان می رسانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت وایبر توسط خانواد ها

لزوم مدیریت وایبر توسط خانواد ها