مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-21دانش

سرانه فضای آموزشی دانشگاه آزاد، 4 برابر دانشگاه های دولتی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اقتصاد رشته ها در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی متفاوت است، گفت: رابطه استخدامی اعضای هیات علمی نباید ملاک تصویب رشته ها در دانشگاه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر میرزاده در جلسه شورای نمایندگان تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع)، امام حسن (ع) و وفات پیامبر اکرم (ص)، گفت: در جلسه ای که با حضور نمایندگان تام الاختیار، معاونان هماهنگی و رؤسای واحد ها در ماه گذشته برگزار شد، قرار شد که آمار اعضای هیئت علمی در پورتال معاونت سنجش و پذیرش ثبت شود که خوشبختانه اکثریت واحد ها آن را انجام دادند.

وی افزود: از 400 واحد فعال دانشگاه آزاد اسلامی، 260 واحد در مقطع تحصیلات تکمیلی فعالند و 60 هزار و 565 هیئت علمی تمام وقت و پاره وقت با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند که این گنجینه علمی بی نظیری در سطح ایران، منطقه و جهان است که حتی در بزرگترین دانشگاه های حضوری دنیا بی سابقه است.

سرانه فضای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی، چهار برابر دانشگاه های دولتی است میرزاده با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی، چهار برابر دانشگاه های دولتی است، گفت: مخالفت هایی که با دانشگاه آزاد می شود نشان دهنده حب و بغض هایی است که در طی 32 سال گذشته،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای آموزشی دانشگاه آزاد، 4 برابر دانشگاه های دولتی است

سرانه فضای آموزشی دانشگاه آزاد، 4 برابر دانشگاه های دولتی است