مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 05:172014-12-21اجتماعي

رد ادعای عدم پرداخت حق التدریس به معلمان در طرح تقلیل ساعت کاری


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح تقلیل ساعت کاری معلمان با 20 سال سابقه خدمت در مدارس ابتدایی و نارضایتی اولیا از بدون معلم ماندن دانش آموزان در ساعاتی از هفته گفت: - به هیچ وجه کلاس درس نباید بدون معلم بماند و راهکارهایی برای جبران این ساعات پیش بینی و اجرا می شود.

محمد دیمه ور در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به به نارضایتی اولیا و معلمان از تقلیل ساعت کاری معلمان با 20 سال سابقه خدمت اظهار کرد: تقلیل ساعت حق معلم است و معلمی که بالای 20 سال سابقه خدمت داشته باشد در هفته مشمول چهار ساعت تقلیل ساعت می شود.

وی افزود: راهکارهایی برای جبران این ساعات پیش بینی و اجرا می شود و آموزش و پرورش منطقه برای جبران این ساعات، از معلم جایگزین استفاده می کند، در غیر اینصورت مدیر و معاون مدرسه در کلاس حاضر و این ساعات را جبران می کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه به هیچ وجه کلاس درس نباید بدون معلم بماند، گفت: اگر هیچ راهی برای تامین نیرو وجود نداشت، همان معلم در کلاس درسش حاضر شده و به ازای این چهار ساعت حق التدریس اضافی دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد ادعای عدم پرداخت حق التدریس به معلمان در طرح تقلیل ساعت کاری

رد ادعای عدم پرداخت حق التدریس به معلمان در طرح تقلیل ساعت کاری