مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 04:422014-12-21اقتصادي

فروش قبر به قیمت پنت هاوس در کلانشهرهای ایران


شاید وقتی عبارت «تجارت قبر» را می شنوید، به نظرتان عجیب و نامانوس برسد و از خودتان بپرسید مگر قبر هم تجارت دارد؟ اما پاسخ این پرسش بظاهر نامانوس، - شاید وقتی عبارت تجارت قبر را می شنوید، به نظرتان عجیب و نامانوس برسد و از خودتان بپرسید مگر قبر هم تجارت دارد؟ اما پاسخ این پرسش بظاهر نامانوس، مثبت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، شاید وقتی عبارت تجارت قبر را می شنوید، به نظرتان عجیب و نامانوس برسد و از خودتان بپرسید مگر قبر هم تجارت دارد؟ اما پاسخ این پرسش بظاهر نامانوس، مثبت است.

بله! قبر، هم تجارت دارد و این تجارت پررونق و پرمشتری است و شعب مختلفی هم دارد که از پیش فروش و پیش خرید شروع شده و به سرمایه گذاری و فروش به چند برابر قیمت اولیه منتهی می شود.

قبر خانه آخرت است و ابعاد آن واقعا به اندازه جای گرفتن کالبد جسمی و دنیایی انسان است، اما ظاهرا کار سوداگری و تجارت به آنجا رسیده که قوانین اولیه و پایه ای آن چندان تفاوتی با خرید و فروش مسکن در دنیای زندگان ندارد! یعنی اگر برای یک آپارتمان یا مغازه پیش خرید و پیش فروش هست، برای قبر هم هست، اگر می توان خانه ای را خرید و به امید رشد قیمت و فروش با سود بالا، خالی رها کرد، درباره قبر نیز این گونه است و در نهایت اگر هنگام فروش منزل، از میان قیمت های اعلامی چند مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش قبر به قیمت پنت هاوس در کلانشهرهای ایران

فروش قبر به قیمت پنت هاوس در کلانشهرهای ایران