مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 03:172014-12-20بين الملل

کارشناسان درباره درگیری نظامی مجدد غزه و رژیم صهیونیستی هشدار دادند


مسئولان و ناظران فلسطینی روز شنبه درباره درگیری نظامی مجدد رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به خصوص بعد از حمله هوایی روز جمعه این رژیم به غزه هشدار دادند.

خبرگزاری شین هوا در گزارشی درباره احتمال از سرگیری جنگ بین مقاومت فلسطین در غزه و اسراییل نوشت ، سامی ابوزهری از رهبران جنبش حماس به اسراییل درباره تکرار اقدامات احمقانه بر ضد نوار غزه هشدار داد و از جامعه بین المللی خواست برای جلوگیری از سرکشی و وحشی گری سران اسراییل احساس مسئولیت کند.

مقامات و مسئولان فلسطینی در غزه بر این باورند که ادامه اقدامات تحریک آمیز اسراییلی ها مانند حملات هوایی روز جمعه به مناطقی در غزه باعث از سرگیری تنش ها و درگیری نظامی بین دو طرف می شود.

قیس عبدالکریم عضو هیئت مذاکره کننده فلسطینی در مذاکرات آتش بس با اسراییل در قاهره گفت: حمله هوایی جدید اسراییل به غزه ادامه سناریوی تجاوزگری ها و بی توجهی به موافقتنامه آتش بس است.

عبدالکریم افزود: ادامه چنین اقداماتی از سوی اسراییل موافقتنامه آتش بس قاهره را در معرض خطر قرار می دهد و احتمال شعله ور شدن موج جدیدی از خشونت ها وجود دارد و اسراییل باید مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.

طلال عوکل کارشناس فلسطینی در غزه نیز گفت: اسراییل از چهار ماه پیش یعنی از زمان صدور موافقتنامه آتش بس قاهره تاکنون مرتبا مفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان درباره درگیری نظامی مجدد غزه و رژیم صهیونیستی هشدار دادند

کارشناسان درباره درگیری نظامی مجدد غزه و رژیم صهیونیستی هشدار دادند