مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 01:372014-12-20حوادث

رییس جمعیت هلال احمر تکاب خبر داد گرفتار شدن 45 نفر در برف و کولاک مایین بلاغ


رییس جمعیت هلال احمر تکاب از گرفتار شدن 45 نفر در برف و کولاک مایین بلاغ از عصر شنبه تا کنون خبر داد.

- جعفر سعیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در پی اطلاع مردم مبنی بر گرفتار شدن 16 خودروی سواری در محور تکاب به مایین بلاغ رسیدگی به موضوع در جریان کار نیروهای امدادی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام و نسبت به امدادرسانی و رهاسازی خودروها اقدام کردند.

رییس جمعیت هلال احمر تکاب تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با خودروهای سنگین و ست نجات در کمترین زمان ممکن در محل حضور و نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

سعیدی بیان داشت: بر اثر بارش شدید برف و باران در شهرستان تکاب و نامساعد بودن هوا، 16 خودروی سواری در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امداد و نجات رهاسازی شدند.

وی با بیان محل دقیق وقوع این حادثه، عنوان داشت: این خودروها در محور شاهین دژ به تکاب در 10 کیلومتری پایگاه تکاب به شاهین دژ در حرکت بودند که با بارش شدید برف غافلگیر شدند.

رییس جمعیت هلال احمر تکاب با بیان تعداد حادثه دیدگان، تشریح کرد: در این حادثه 45 نفر از رانندگان و مسافران آسیب دیدند که توسط نیروهای امدادی نسبت به اسکان آنها اقدام به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت هلال احمر تکاب خبر داد گرفتار شدن 45 نفر در برف و کولاک مایین بلاغ

رییس جمعیت هلال احمر تکاب خبر داد گرفتار شدن 45 نفر در برف و کولاک مایین بلاغ