مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 00:422014-12-20اقتصادي

رییس شورای شهر ابهر خبر داد پیشرفت 50 درصدی روند ساخت سالن یک هزار و 100 نفری ابهر


رییس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به تصویب احداث سالن یک هزار و 100 نفری برای شهر ابهر گفت: روند ساخت این سالن در حال حاضر پیشرفت 50 درصدی دارد.

- محمد رضا فخیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه شورای شهر ابهر مصوبات قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: احداث 20 پارک محله ای از جمله این مصوبات است.

وی آسفالت 4 هزار تنی خیابان های شهر ابهر را از دیگر مصوبات مهم شورای اسلامی شهر ابهر عنوان و اضافه کرد: این آسفالت برای 300 خیابان و کوچه این شهر در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ابهر بودجه مصوب شهرداری ابهر در شورا را 25 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این میزان بودجه در مقایسه با بودجه سال پیش از آن 40 درصد افزایش یافته است.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد درصد تحقق بودجه مصوب شهرداری ابهر گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده 60 درصد از این بودجه مصوب محقق شده و با توجه به مدت زمان باقی مانده تا پایان سال جاری باقی مانده آن هم تحقق می یابد.

فخیمی از تصویب نصب المان شهدای گمنام در شهر ابهر خبر داد و بیان داشت: این المان برای سه شهید گمنام طراحی می شود.

وی با یادآوری تصویب احداث 20 پارک در شهر ابهر خاطرنشان کرد: حدود 16 پارک از این مجموع احداث شده و بقیه آنها هم تا دهه فجر به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر ابهر خبر داد پیشرفت 50 درصدی روند ساخت سالن یک هزار و 100 نفری ابهر

رییس شورای شهر ابهر خبر داد پیشرفت 50 درصدی روند ساخت سالن یک هزار و 100 نفری ابهر