مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 00:022014-12-20سياسي

عضو مجلس خبرگان: اربعین میلیونی مشت محکمی بر دهان داعش بود


حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین امسال، مشت محکی بر دهان داعش و حامیان آن بود.

- " از شیراز، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شنبه شب در مراسم رحلت حضرت رسول (ص) در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) اظهار داشت: تجمع میلیونی عاشقان امام حسین (ع) در روز اربعین و زیارت آن حضرت با وجود تمام مشکلات، نه تنها سندی باعظمت برای حقانیت دین پاک و درخشان اسلام و راه اهل بیت (ع) بود بلکه مشتی محکم بر دهان داعش، حزب بعث، آمریکا و استکبار محسوب می شد.

وی افزود: مسلمانان با این حرکت دست رد به سینه جنایتکارانی زدند که به نام اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) جنایات بسیار مرتکب می شوند و این راهپیمایی مردمی عکس العمل مردم پاک سرشتی بود که از خدا نشان دارند و با چشم بینا و گوش شنوای خود در برابر حق تسلیم شدند.

آیت الله نجف آبادی ادامه داد: خداوند متعال از زمان کودکی پیامبر جبرییل را مأمور تکامل محاسن پیامبر کرده و تکامل این شخصیت باعظمت و تبدیل شدن به وجود نخست عالم جز با خواست خداوند نبوده و این گوهر گرانبها را خدا برای آینده بشریت تربیت کرده است.

وی اضافه کرد: به عنوان پیروان دین مبین اسلام باید آرمان های پیامبر را عملیاتی کنیم که این امر جز با شناخت دقیق شخصیت پیامبر گرامی اسلام (ص) محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: اربعین میلیونی مشت محکمی بر دهان داعش بود

عضو مجلس خبرگان: اربعین میلیونی مشت محکمی بر دهان داعش بود