مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 22:172014-12-20سياسي

پخت آش نذری 80 تنی صلواتی جنبه فرهنگی و مذهبی دارد


نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: پخت 80 تن آش نذری در شیراز جنبه فرهنگی و مذهبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ضرغام صادقی شنبه شب در حاشیه بازدید از محل طبخ بزرگترین آش نذری دنیا در جمع خبرنگاران تاکید کرد: باید به گونه ای این حرکت بزرگ را توسعه و به مردم نشان داد که شاهد ادامه این روند در شهرستانها و استانهای دیگر کشور باشیم.

وی ادامه داد: چنین حرکت هایی در سومین حرم اهل بیت(ع) توسعه فضای معنوی است که می تواند محتوای مذهبی و فرهنگی را در تمامی برنامه ها وارد کند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: طبخ این آش به گونه ای می تواند به عنوان یک زیر ساخت مهم گردشگری مذهبی مد نظر قرار داده شود.

صادقی در ادامه سخنان خود با اشاره به ثبت بزرگترین طبخ دنیا به نام مردم شیراز، گفت: به عنوان نماینده مردم شیراز وظیفه پیگیری ثبت این کار بزرگ به نام مردم سومین حرم اهل بیت(ع) را دارم.

وی یادآور شد: یکسری از کارها در راستای ثبت معنوی این کار انجام شده اما باید از طریق مرکز نیز پیگیری شود که این کار بر عهده نماینده های فارس است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده 250 میلیارد تومان برای گردشگری مذهبی در سه شهر مشهد، قم و شیراز در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت آش نذری 80 تنی صلواتی جنبه فرهنگی و مذهبی دارد

پخت آش نذری 80 تنی صلواتی جنبه فرهنگی و مذهبی دارد