مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 20:572014-12-20بين الملل

مراسم اربعین حسینی ذخیره راهبردی پایان ناپذیر برای مردم عراق وشیعیان


کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا تاکید کرد: مراسم اربعین حسینی ذخیره راهبردی پایان ناپذیر برای همه مردم عراق و بویژه شیعیان است.

سعد الله زارعی در گفتگوی ویژه خبری شنبه شب شبکه دو سیما افزود : مراسم اربعین دوره زمانی سه هفته در عراق دارد و در چهار روز آخر به اوج خود می رسد و میزبانی از 20 میلیون زائر حسینی در کشوری که 32 میلیون نفر جمعیت دارد به همه جهانیان نشان داد که نباید عراق را با تروریست های تکفیری و منافق یا انفجارهای بغداد شناخت بلکه این مردم در پرتو نهضت امام حسین (ع) عالی ترین چهره انسانی را به نمایش گذاشتند و همه جهانیان و بویژه غربیها و تروریست ها و حامیان آنها بخوبی این واقعیت را لمس کردند.

وی افزود: این حضور هر سال افزایش می یابد و غنی تر می شود و سند بزرگ پیروزی مردم مسلمان عراق بر تروریست ها و حامیان آنها است .

زارعی گفت : مراسم اربعین امسال نشان داد که مردم عراق طرفدار صلح ، آرامش و رفتارهای انسان دوستانه وبشردوستانه هستند وهرگز اجازه نخواهند داد تروریست ها چهره واقعی و هویت ذاتی این سرزمین را خدشه دار کنند .

وی افزود : این همان بشارتی است که حضرت امام حسین (ع) در روز عاشورا به خواهر بزرگوارشان دادند که روزگاری می رسد که میلیون ها نفر از مردمان مومن برای زیارت این سرزمین به کربلا سفر می کنند وحرم حضرت سید الشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین حسینی ذخیره راهبردی پایان ناپذیر برای مردم عراق وشیعیان

مراسم اربعین حسینی ذخیره راهبردی پایان ناپذیر برای مردم عراق وشیعیان