مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 20:472014-12-20اقتصادي

فرماندار عسلویه خبر داد ایجاد کمربند سبز در شهرستان عسلویه


فرماندار عسلویه از ایجاد کمربند سبز در شهرستان عسلویه خبر داد.

- حسن اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه قطب انرژی کشور به شمار می رود و برای خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمات متنوع از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: در کنار تاسیسات بزرگ و مهم پارس جنوبی باید به محیط پیرامونی نیز توجه شود و الحمدالله وزارت نفت نگاه بسیار خوبی به توسعه مناطق شهری و روستایی در مناطق پیرامونی حوزه نفوذ خود دارد.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: هم اکنون پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب با جدیت در دست اجراست که بدون تردید تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها موجبات رضایتمندی مردم می شود.

اسماعیلی تصریح کرد: توسعه و زیباسازی شهرها و روستاها در عسلویه از مطالبات جدی مردم است و با همکاری شهرداران و دهیاران گام های خوبی برداشته شده است.

وی از ایجاد کمربند سبز در شهرستان عسلویه خبر داد و اضافه کرد: ایجاد کمربند سبز به منظور کاهش اثرات زیست محیطی در مناطق مختلف عسلویه در دستور کار قرار دارد.

فرماندار عسلویه با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته برای توسعه فضای سبز و اماکن ورزشی توسط دهیاران در روستاهای شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه فضای سبز در محیط صنعتی از اهمیت بسیار زیادی در سطح شهرستان برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار عسلویه خبر داد ایجاد کمربند سبز در شهرستان عسلویه

فرماندار عسلویه خبر داد ایجاد کمربند سبز در شهرستان عسلویه