مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 18:472014-12-20سياسي

رییس دانشگاه بناب خبر داد تولید 20 درصد فولاد کشور در بناب


رییس دانشگاه بناب از تولید 20 درصد فولاد کشور در این شهرستان خبر داد.

- " از بناب، مجتبی عباسیان امشب در مراسم وحدت حوزه و دانشگاه در جمع مسئولان، طلاب، روحانیون، اساتید و دانشجویان شهرستان بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح که با حضور رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد به موقعیت بناب اشاره و اظهار کرد: با وجود اینکه این شهرستان به لحاظ وسعت کوچک ترین شهر استان آذربایجان شرقی است، اما از نظر قابلیت و ظرفیت های موجود یکی از شهرستان های مهم این استان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 12 هزار دانشجو در دانشگاه های مختلف بناب مشغول تحصیل هستند، ادامه داد: در کنار اینکه بناب یک شهر علمی است، اما به واسطه تولید 20 درصد فولاد کشور در آن و داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی متعدد، این شهرستان به یک شهر اقتصادی نیز شهرت دارد.

رییس دانشگاه بناب در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه بناب یکی از 6 دانشگاه سراسری در استان آذربایجان شرقی است که هم اکنون دارای 24 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف بوده و 2 هزار و 500 دانشجو در آن تحصیل می کنند.

انتهای پیام/60002/ذ10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه بناب خبر داد تولید 20 درصد فولاد کشور در بناب

رییس دانشگاه بناب خبر داد تولید 20 درصد فولاد کشور در بناب