مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 18:372014-12-20سياسي

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس: سال 94 از اضافه کاری کارمندان خبری نیست


نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه سال آینده دولت به شدت انقباضی است، گفت: سال 94 از پرداخت اضافه کاری به کارمندان دولت خبری نیست.

- " از رشت، حسن خسته بند عصر امروز در جلسه هم اندیشی بودجه سال 94 گیلان با اشاره به لایحه بودجه انقباظی دولت در سال آینده اظهار کرد: سال 94 سیاست دولت کنترل قیمت ها و مهار تورم است.

وی به وجود رکود در سال 94 مانند امسال اشاره کرد و افزود: به دنبال رکود بیکاری ایجاد می شود و باید تلاش کنیم پروژه های استان را به اتمام برسانیم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتمام پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده مد نظر دولت است، تصریح کرد: سال 94 با توجه به کاهش بهای نفت پیش بینی می شود دولت بتواند حقوق کارمندان را پرداخت کند اما از اضافه کاری خبری نیست.

  خسته بند از تشکیل سازمان برنامه و بودجه در استان ها خبر داد و بیان کرد: معاون امور برنامه ریزی استاندار گیلان با همکاری نمایندگان مجلس تا فرصت باقی است تلاش کند مدیران دستگاه ها بتوانند پروژه ها را به اتمام برسانند.

*احتمال کاهش رقم لایحه بودجه در مجلس وجود دارد نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال نیز در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور گفت: تا زمانی که سامانه توزیع اعتبارات نداریم لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس: سال 94 از اضافه کاری کارمندان خبری نیست

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس: سال 94 از اضافه کاری کارمندان خبری نیست