مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:522014-12-20ورزشي

سرپرست تیم شهرداری اردبیل: نگران سقوط تیم شهرداری به لیگ دسته دوم نیستیم


سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: به هیچ وجه نگران سقوط تیم شهرداری اردبیل به لیگ دسته دوم نیستیم.

- " از اردبیل، تعارف اسداللهی عصر امروز در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل اظهار کرد: ما به هیچ وجه نگران سقوط تیم شهرداری اردبیل به لیگ دسته دو نیستیم چرا که هفت بازی داخل خانه در نیم فصل دوم داریم و با حضور سرمربی جدید تلاش می کنیم تا در همه این بازی ها نتایج مطلوبی را بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر در بازی آخر نیم فصل اول در هفته جاری در اردبیل برنده باشیم تا رتبه هفت جدول پیش می رویم و قطعاً وضعیت ما بدتر از مس کرمان نیست که هفت میلیارد تومان پول هزینه کرده تا تیم خود را قهرمان لیگ دسته یک کند که هم امتیاز ماست.

سرپرست تیم شهرداری اردبیل متذکر شد: رسانه ها نباید در روند این تیم اختلاف بیندازند و با شرایطی که درست می کنند آرامش تیم را بر هم بزنند بلکه باید با همت جمعی کاری کنیم تا این تیم موفق شود.

وی در حالی رسانه ها را در اردبیل متهم به اختلاف اندازی کرد که به اعتراف همگان رسانه ها در اردبیل همواره از تیم شهرداری حمایت کردند.

اسداللهی با بیان اینکه ریشه خیانت را در این تیم می خشکانیم، افزود: بنده نیز اذعان دارم که در تیم به ویژه در بین بازیکنان دو دستگی وجود دارد که قطعاً آنها را ترمیم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست تیم شهرداری اردبیل: نگران سقوط تیم شهرداری به لیگ دسته دوم نیستیم

سرپرست تیم شهرداری اردبیل: نگران سقوط تیم شهرداری به لیگ دسته دوم نیستیم