مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:522014-12-20سياسي

پویایی امروز کشور مرهون مجاهدتهای شهیدان است


رییس جمهور در پیامی به یادواره شهدای صنعت نفت عنوان کرد: بی شک پویایی و خوداتکایی امروز کشور به ویژه در صنعت و اقتصاد مرهون مجاهدت ها و خدمات توانفرسای شهیدان و رزمندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن روحانی در این پیام که عصر امروز شنبه در بیست و ششمین یادواره 1049 شهید وزارت نفت در آبادان قرائت شد، عنوان کرد: سخن گفتن از سلحشورانی که با تکیه بر عشق، اخلاص و ایمان راسخ به سمت خطیرترین و حیاتی ترین آوردگاه های حق علیه باطل شتافتند، کاری بس دشوار است.

در این میان، نقش دلیرمردانی که در لحظات حساس دفاع مقدس از سنگر راهبردی صنعت نفت با جان و دل محافظت کردند، همواره ماندگار و حرکت آفرین است.

این تلاشگران با خلق حماسه هایی بی نظیر در اوج بحران ها و سختی ها اجازه ندادند حتی یک روز چرخ این صنعت سرمایه ساز و راهبردی از گردش بازماند.

بی شک پویایی و خوداتکایی امروز کشورمان در عرصه های گوناگون به ویژه در صنعت و اقتصاد مرهون مجاهدت ها و خدمات توانفرسای این افتخارآفرینان در پاسداری از این نعمت خدادادی و سرمایه ملی است.

روحانی در این پیام تصریح کرد: برگزاری این یادواره فرصتی مغتنم و ارزشمند برای به تصویر کشیدن بخشی از پایداری ها و مقاومت ها در عرصه صنعت نفت و جلوه نورانی و غرورآفرین بیش از یک هزار شهید این صنعت و در کنار آنان شهید سرافرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی امروز کشور مرهون مجاهدتهای شهیدان است

پویایی امروز کشور مرهون مجاهدتهای شهیدان است