مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:522014-12-20سياسي

کشف تونل مخفی آب در خوزستان که به فولاد مبارکه اصفهان می رسد


نماینده مردم اهواز در مجلس از کشف تونل مخفی انتقال آب که به فولاد مبارکه اصفهان می رسد، برکناری رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و دخالت نمایندگان در عزل و نصب های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید شکر خدا موسوی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن توصیه مدیران استان بر حفظ وحدت عنوان کرد: خوزستان به عنوان قلب کشور شناخته می شود و به همین دلیل به بازی گرفتن سرنوست استان بسیار خطر آفرین است.

وی افزود: خوزستان یک استان ویژه و فوق استراتژیک است به همین دلیل مردم و مسئولان باید با همدلی یکدیگر بتوانند با وجود تحریم های ناعادلانه، از ظرفیت های موجود در راستای توسعه استان استفاده کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای که در پیشرفت استان هیچگونه نقشی ندارند برای تغییر مدیران جلسات شبانه برگزار می کنند، گفت: این افراد در جمع های خود استاندار تعیین می کنند.

در دوران سازندگی هم تنها به احیای بافت آسیب دیده از زمان جنگ پرداخته و فعالیت چشمگیر دیگری انجام نشد.

15 سال از توسعه سایر استانهای کشور عقب تریموی با اشاره به اینکه خوزستان 15 سال از توسعه سایر استانهای کشور عقب افتاده است، اظهار کرد: مسئولان استانی تنها با استفاده از فن مدیریت جهادی می توانند این عقب ماندگی را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تونل مخفی آب در خوزستان که به فولاد مبارکه اصفهان می رسد

کشف تونل مخفی آب در خوزستان که به فولاد مبارکه اصفهان می رسد