مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 15:522014-12-20بين الملل

جلوگیری ازحضور «سربازان خیالی» در ارتش عراق


نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر تشکیل گارد ملی عراق اعلام کرد اجازه نمی‎دهد حضور افسران و فرماندهان فاسد و نظامیان «جعلی» در ارتش بیشتر شود.

- نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر تشکیل گارد ملی عراق اعلام کرد اجازه نمی‎دهد حضور افسران و فرماندهان فاسد و نظامیان جعلی در ارتش بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز (شنبه) اعلام کرد که دولت قانون پاسخگویی و عدالت و مساوات برای به کار گرفتن کارکنان دولتی سابق را تغییر و همچنین گارد ملی تشکیل خواهد داد.

وی ضمن تاکید بر تلاش دولت بر تجهیز و آموزش نیروهای پیشمرگه کُرد اعلام کرد که اجازه حضور بیشتر سربازان خیالی که اسامی آنها در ارتش جعلی است و همچنین افسران و فرماندهان فاسد در ارتش عراق را نخواهد داد.

نخست وزیر عراق چندی پیش از وجود 50 هزار سرباز خیالی که با جعل و تقلب نام آنها در ارتش عراق ثبت شده است، خبر داده بود.

حیدر العبادی در مقاله ای که روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال آن را منتشر کرده است، نوشته که عراقی ها از خود در برابر تروریست ها دفاع می کنند و در عین حال برای آزادسازی هر وجب از اراضی اشغال شده عراق تلاش می کنیم.

نخست وزیر عراق در ادامه افزود: اقدام نظامی برای بیرون کردن داعش از سرزمینی که به آن علاقه دارد ضرورت دارد اما پیروزی همیشگی بدون در نظر گرفتن من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری ازحضور «سربازان خیالی» در ارتش عراق

جلوگیری ازحضور «سربازان خیالی» در ارتش عراق