مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 15:372014-12-20اجتماعي

بارش برف در اکثر محورهای زنجان همراه با مه غلیظ


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بارش برف و مه غلیظ محورهای استان زنجان را در بر گرفته است.

- مسعود خوشکام امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بارش باران و برف محورهای استان زنجان را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه در کیلومتر 60 تا 102 محور زنجان ـ قزوین بارش برف مشاهده می شود، تصریح کرد: گردنه های ذاکر ، خان چایی و بادامستان در محور زنجان ـ طارم نیز با بارش برف مواجه است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در گردنه قلی کندی و چایرلو در محور زنجان ـ دندی بارش برف وجود دارد، خاطر نشان کرد: گردنه سازین در محور خدابنده ـ همدان نیز شرایط مشابه را دارد.

این مسئول با اشاره به بارش برف در گردنه توپ قره در محور ابهر ـ خدابنده و گردنه اندآباد در محور نیک پی – ماهنشان تاکید کرد: بارش برف در محور تهم – چورزق و سلطانیه – خدابنده نیز مشاهده می شود.

خوشکام با اشاره به اینکه در آزادراه زنجان – قزوین کیلومتر 65 تا 75 مه غلیظ حاکم است، گفت: رانندگان در ترددهای خود در این محور بیش از پیش  احتیاط کنند.

وی با اشاره به اینکه مه غلیظ در محور زنجان – بیجار مشاهده می شود، اضافه کرد: مه غلیظ وضعیت حاکم در محور زنجان – تهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در اکثر محورهای زنجان همراه با مه غلیظ

بارش برف در اکثر محورهای زنجان همراه با مه غلیظ