مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 15:272014-12-20سياسي

حجت الاسلام طباطبایی: آیت الله غیوری شخصیتی سیاسی و پیرو ولایت فقیه بود


استاد اخلاق با اشاره به ویژگی های بارز آیت الله غیوری گفت: آیت الله غیوری از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی همراه امام بود و تا آخرین نفس تلاش می کرد از خط ولایت فاصله نگیرد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله سید علی غیوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با سجایای اخلاقی آیت الله غیوری با بیان اینکه این عالم وفادار به انقلاب و نظام از سه جهت قابل توجه و تقدیر بود، اظهار کرد: آیت الله غیوری در منطقه محروم جنوب تهران زندگی کرد و سایه خیلی خوبی بر فقرای منطقه داشت و خدمات شایانی به مستضعفان و محرومان کرد.

وی گفت: روش و منش آیت الله غیوری با بهره گیری از روش انبیاء و ائمه معصومین علیهم السلام بود و همواره در حال خدمت کردن و خدمت گذاری بود.

این استاد اخلاق عنوان کرد: طبیعتاً وقتی کلمه سایه بر سر محرومان مطرح می شود این مهم نیازمند خصایص اخلاقی فراوانی همچون تواضع، فروتنی، مهربانی، حضور و .

است و از نشانه ای این خدمت است که همه آن ها در شخصیت آیت الله غیوری یافت می شد.

وی با بیان اینکه آیت الله غیوری به معنای کلی خیلی سیاسی بود، عنوان کرد: آیت الله غیوری از روز اول نهضت امام را همراهی می کرد و خط امام را دنبال می کرد تا آخرین نفس پیرو رهبر و رهبری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام طباطبایی: آیت الله غیوری شخصیتی سیاسی و پیرو ولایت فقیه بود

حجت الاسلام طباطبایی: آیت الله غیوری شخصیتی سیاسی و پیرو ولایت فقیه بود