مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 15:272014-12-20سياسي

استاندار خوزستان: صنعت نفت افتخارات بی پایانی در جنگ تحمیلی برجای گذاشت


صنعت نفت افتخارات بی پایانی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برجای گذاشت و نمونه آن، 645 حمله به پالایشگاه خارک بود که هیچگاه تولید این کارخانه متوقف نشد.

- " از آبادان، عبدالحسین مقتدایی عصر امروز در ششمین یادواره شهید تنگویان و یک هزار و 49 شهید صنعت نفت در آبادان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه صفر، برگزاری این مراسم را در شهر آبادان به فال نیک گرفت و اظهار کرد: شهید تندگویان خود از دانشجویان دانشکده نفت آبادان بود و دوره کارآموزی خود را نیز در این شهر به پایان رساند و در همین شهر نیز به اسارت دشمن در آمد.

وی ادامه داد: پس از پایان جنگ تحمیلی امام (ره) بیانیه ای خطاب به اقشار مختلف صادر کردند و از آنها به خاطر تحمل مشقات و فداکاری های آنها تشکر کردند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در آن بیانیه از مهاجرین، کارکنان صنعت نفت و رزمندگان اسلام تشکر کردند که هر سه مورد مردم آبادان را شامل می شد.

مقتدایی با بیان خاطراتی از شهید تندگویان و همرزمان آزاده اش تاکید کرد: اکنون در شهری هستیم که شامل سه بند اصلی بیانیه امام (ره) بود و باید به آبادان به خاطر داشتن چنین افتخاری تبریک گفت.

وی افزود: صنعت نفت افتخارات بی پایانی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برجای گذاشت و نمونه آن، 645 حمله به پالایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: صنعت نفت افتخارات بی پایانی در جنگ تحمیلی برجای گذاشت

استاندار خوزستان: صنعت نفت افتخارات بی پایانی در جنگ تحمیلی برجای گذاشت