مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 14:472014-12-20سياسي

استاندار خوزستان: برنامه ریزی منابع انسانی متوجه موضوع تربیت مدیر شود


برنامه ریزی منابع انسانی باید متوجه موضوع تربیت مدیر شود.

- " از اهواز، عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در مراسم سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری با بیان اینکه این شرکت از شرکت های مستقل در کشور است، اما متأسفانه در بُعد تربیت مدیر تا حد زیادی در آن غفلت شده است، اظهار داشت: اگر تاکنون دیده می شود که هم سن وسالان ما همچنان میدان دار مدیریت شرکتی همچون ملی حفاری هستند این نشان دهنده آن است که در بُعد تربیت مدیر، ضعیف عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه همه آنهایی که برای استقرار دولت ها تلاش می کنند، قطعاً حقوق خود را بر حقوق دیگران مقدم می دانند، ادامه داد: مجموعه هایی موفق هستند که پس از استقرار آغاز به تربیت نیروهای مدیریتی کنند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل شود که برای همه ارزش ها نیرو تربیت کنیم؛ بخشی از آن نیروی متخصص است، اما نباید فراموش کرد مدیر زاییده و نتیجه یک مجموعه تجاربی است و عدم تربیت مدیر، خطری جدی است که جامعه ما را تهدید می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بازگشت مجدد مدیر به منصب خود آلارمی است که علامت می دهد، یادآور شد: این اتفاق یک آفت است و مجموعه دولت باید به آن بیندیشد.

مقتدایی اضافه کرد: نباید فرصت ها را از دست داد و هر کسی در هر نقطه ای از مدیریت قرار دارد، باید وقتی کار را رها کرد، افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: برنامه ریزی منابع انسانی متوجه موضوع تربیت مدیر شود

استاندار خوزستان: برنامه ریزی منابع انسانی متوجه موضوع تربیت مدیر شود