مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 14:472014-12-20حوادث

قاتل خاموش جان جوان خرم آبادی را گرفت/ کشف 30 فقره انواع سرقت


فرمانده انتظامی خرم آباد از مرگ یک پسر جوان 30 ساله بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ حسین نجفی در این رابطه گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره گازگرفتگی در محله "دره گرم" خرم آباد، بلافاصله ماموران کلانتری 15 این شهرستان با واحدهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی های صورت گرفته متوجه شدند، یک پسر جوان 30 ساله در حال استراحت بوده که به علت گاز گرفتگی بخاری داخل منزل و در اثر استشمام گاز مونواکسید کربن دچار خفگی شده و فوت کرده است.

سرهنگ نجفی گفت: از آنجایی که یکی از مهمترین شیوه های مناسب برای مقابله با خطرات و حوادث گاز ترویج فرهنگ ایمنی است، با بالا بردن سطح آگاهی آحاد جامعه می توان از چنین حوادث تلخی جلوگیری کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجردفرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از دستگیری 9 سارق، معتاد پر خطر، فروشنده مواد مخدر و توقیف 23 دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری در این رابطه گفت: ماموران انتظامی با همکاری پلیس های تخصصی و کلانتری و پاسگاه های این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در بروجرد به مرحله اجرا گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش جان جوان خرم آبادی را گرفت/ کشف 30 فقره انواع سرقت

قاتل خاموش جان جوان خرم آبادی را گرفت/ کشف 30 فقره انواع سرقت